AFN V2

Welcome, Guest
Username Password: Remember me

Bola : You'll Never Walk Alone
(1 viewing) (1) Guest
  • Page:
  • 1
  • 2

TOPIC: Bola : You'll Never Walk Alone

Bola : You'll Never Walk Alone 28 Jan 2012 14:50 #1

  • akob73
  • OFFLINE
  • Moderator
  • I Love AFN
  • Posts: 205
Communicate In The Language Of The Common People
The following user(s) said Thank You: nisaforyou

Re: Bola : You'll Never Walk Alone 28 Jan 2012 14:55 #2

  • akob73
  • OFFLINE
  • Moderator
  • I Love AFN
  • Posts: 205
Late Kuyt strike seals Cup win


Dirk Kuyt came off the bench to strike a dramatic late winner as Liverpool beat Manchester United 2-1 in the FA Cup fourth round at Anfield on Saturday afternoon.


The Reds took the lead after 21 minutes when Daniel Agger bulleted a header into the back of the net from a Steven Gerrard in-swinging corner.

But United equalised with six minutes of the first half remaining via Ji-Sung Park's powerful low volley from Rafael da Silva's centre.

Both sides pushed for a winner in the second period, but it was Liverpool who prevailed when Kuyt latched onto Andy Carroll's flick and drilled home at the Kop end.

Following Wednesday night's pulsating Carling Cup semi-final success over United's neighbours City, Kenny Dalglish made four changes to his line-up.

Jamie Carragher came into the starting XI on his 34th birthday to operate in a holding midfield role. Carroll, Maxi Rodriguez and Martin Kelly were also restored in place of Charlie Adam, Glen Johnson, Dirk Kuyt and Craig Bellamy.

With one Wembley appearance now secured, the game kicked-off with Liverpool aiming to take a step towards another cup final in what was the pick of the FA Cup fourth round ties.

Four minutes were on the clock when Maxi fired the first effort of the contest with his stinging drive from the edge of the area palmed around the post by David de Gea at full stretch. At the other end, Ryan Giggs's volley from Park's knockdown was easily gathered by Pepe Reina.

The game had begun in cagey fashion as both teams set about attempting to gain control of the contest, but on 18 minutes Antonio Valencia saw an effort cannon off the base of the upright after the United winger had carried the ball to the edge of the area.

However, it was Liverpool who made the breakthrough on 21 minutes courtesy of an Agger header.

The Dane rose highest amongst a crowded area to meet Gerrard's corner and divert the ball into the back of the net his forehead, with United 'keeper De Gea caught out of position.

It was Agger's first competitive goal since netting against Benfica in April 2010.

With their tails up, Gerrard then collected Carroll's layoff and surged goalwards before striking over the bar soon after.

But United drew level six minutes before half-time when Rafael held off the challenge of Jose Enrique and crossed from the right byline to allow Park to hook an effort into the bottom corner and ensure the teams headed back down the tunnel on level terms.

The opening stages of the second half continued in a similar manner to the first, with clear chances remaining hard to come by for both sides.

Liverpool appealed for a penalty 11 minutes after the re-start, claiming Chris Smalling's attempt to cut out Enrique's pass to Carroll had struck the hand of the United defender, but referee Mark Halsey waved play on.

The Reds then had Martin Skrtel to thank for preventing the visitors from going ahead when Danny Welbeck knocked the ball around the onrushing Reina on the edge of the box, but the defender was on hand to avert the danger.

Dalglish opted to make a double change just after the hour, with Kuyt and Adam replacing Maxi and Carragher.

With play now beginning to switch from end to end, Gerrard forced as save out of De Gea with a curling free-kick while Michael Carrick struck off target for United. It proved to be the skipper's last act as he made way for Bellamy soon after.

The final 10 minutes saw Liverpool press for a winner and it duly arrived on 88 minutes when Carroll's flick from a long ball sent Kuyt scampering into the box, and the Dutchman made no mistake as he dispatched a volley beyond De Gea to send the Reds into the fifth round.

Liverpoolfc.tv man of the match: Martin Skrtel
Communicate In The Language Of The Common People

Re: Bola : You'll Never Walk Alone 28 Jan 2012 19:19 #3

  • Ad-Dien
  • OFFLINE
  • Platinum Boarder
  • عقيدة السلف اصحاب الحديث
  • Posts: 653
las minute jee tuu...luck..hehe
وَتَعَاوَنُوا عَلَى الْبِرِّ وَالتَّقْوَىٰ ۖ وَلَا تَعَاوَنُوا عَلَى الْإِثْمِ وَالْعُدْوَانِ
(٢ :سورة المائدة)
Dan hendaklah kamu bertolong-tolongan untuk membuat kebajikan dan bertaqwa, dan janganlah kamu bertolong-tolongan pada melakukan dosa (maksiat) dan pencerobohan.(Al-Maidah:2)

حسبي الله ونعم الوكيل

Re: Bola : You'll Never Walk Alone 28 Jan 2012 22:58 #4

  • akob73
  • OFFLINE
  • Moderator
  • I Love AFN
  • Posts: 205
heheh Luck? ingat main Dam aji ker...hehehehh
Communicate In The Language Of The Common People

Re: Bola : You'll Never Walk Alone 28 Jan 2012 23:07 #5

  • Nadim
  • OFFLINE
  • Platinum Boarder
  • Posts: 1712
Last Edit: 29 Jan 2012 07:05 by Nadim.

Re: Bola : You'll Never Walk Alone 30 Jan 2012 03:12 #6

  • laboo
  • OFFLINE
  • Platinum Boarder
  • Posts: 325
Terbaik lah liverpool.

Rasanya tak ramai penyokong Liverpool. Yang ramai ManU dgn Chelsea. Liverpool ni gang-gang lama jer.

(Boleh buat poll team bola pilihan pulak lepas ni rasanya )
وشدد على أن "هذه الاختلافات لا ينبغي أن نكفر بها أحدا - القرضاوي
The following user(s) said Thank You: Jamaludin

Re: Bola : You'll Never Walk Alone 11 Feb 2012 11:59 #7

  • Nadim
  • OFFLINE
  • Platinum Boarder
  • Posts: 1712
Hari ni...mesti tengok...

You'll never walk alone versus Glory Glory Man United...

Time:8.40PM
Venue:Old Trafford

padang old trafford...ada chance ker...

Luis Suarez vs Petrice Evra...nanti gado lagi la...
Last Edit: 11 Feb 2012 11:59 by Nadim.

Re: Bola : You'll Never Walk Alone 11 Feb 2012 12:01 #8

  • akob73
  • OFFLINE
  • Moderator
  • I Love AFN
  • Posts: 205
Nadim wrote:
Hari ni...mesti tengok...

You'll never walk alone versus Glory Glory Man United...

Time:8.40PM
Venue:Old Trafford

padang old trafford...ada chance ker...

Luis Suarez vs Petrice Evra...nanti gado lagi la...


heheh..harap-harap Liverpool MENANGGGGGGG!!!!!
Attachments:
Communicate In The Language Of The Common People
Last Edit: 11 Feb 2012 12:02 by akob73.

Re: Bola : You'll Never Walk Alone 11 Feb 2012 12:36 #9

  • Nadim
  • OFFLINE
  • Platinum Boarder
  • Posts: 1712
Harap tuan...referee dia bukan Howard Webb...chelsea serik dengan dia itu hari...

Re: Bola : You'll Never Walk Alone 11 Feb 2012 16:39 #10

  • Ad-Dien
  • OFFLINE
  • Platinum Boarder
  • عقيدة السلف اصحاب الحديث
  • Posts: 653
Today you will walk alone...ahaks
وَتَعَاوَنُوا عَلَى الْبِرِّ وَالتَّقْوَىٰ ۖ وَلَا تَعَاوَنُوا عَلَى الْإِثْمِ وَالْعُدْوَانِ
(٢ :سورة المائدة)
Dan hendaklah kamu bertolong-tolongan untuk membuat kebajikan dan bertaqwa, dan janganlah kamu bertolong-tolongan pada melakukan dosa (maksiat) dan pencerobohan.(Al-Maidah:2)

حسبي الله ونعم الوكيل

Re: Bola : You'll Never Walk Alone 11 Feb 2012 16:42 #11

  • RD73
  • OFFLINE
  • Gold Boarder
  • Small Matter
  • Posts: 182
bro Nadim,


Suarez disgrace... tak nak salam Evra.
Simple life.

Re: Bola : You'll Never Walk Alone 11 Feb 2012 16:43 #12

  • kayrollz
  • OFFLINE
  • Moderator
  • Aku iNgiN puLanG
  • Posts: 2029
menang kalah?

Re: Bola : You'll Never Walk Alone 11 Feb 2012 16:45 #13

  • kayrollz
  • OFFLINE
  • Moderator
  • Aku iNgiN puLanG
  • Posts: 2029
kayrollz wrote:
menang kalah?


owhh kalah 1-2 rupanya..

Re: Bola : You'll Never Walk Alone 11 Feb 2012 16:50 #14

  • Ad-Dien
  • OFFLINE
  • Platinum Boarder
  • عقيدة السلف اصحاب الحديث
  • Posts: 653
RD73 wrote:
bro Nadim,


Suarez disgrace... tak nak salam Evra.


ya, sikap yang tidak profesional... nampak berdendam pun ada gayanya
وَتَعَاوَنُوا عَلَى الْبِرِّ وَالتَّقْوَىٰ ۖ وَلَا تَعَاوَنُوا عَلَى الْإِثْمِ وَالْعُدْوَانِ
(٢ :سورة المائدة)
Dan hendaklah kamu bertolong-tolongan untuk membuat kebajikan dan bertaqwa, dan janganlah kamu bertolong-tolongan pada melakukan dosa (maksiat) dan pencerobohan.(Al-Maidah:2)

حسبي الله ونعم الوكيل

Re: Bola : You'll Never Walk Alone 11 Feb 2012 17:50 #15

  • akob73
  • OFFLINE
  • Moderator
  • I Love AFN
  • Posts: 205
Ad-Dien wrote:
RD73 wrote:
bro Nadim,


Suarez disgrace... tak nak salam Evra.


ya, sikap yang tidak profesional... nampak berdendam pun ada gayanya


Tak per ler tak salam..bukan wajib pong..koh koh koh
Communicate In The Language Of The Common People

Re: Bola : You'll Never Walk Alone 11 Feb 2012 18:37 #16

  • RajaLaut
  • OFFLINE
  • Junior Boarder
  • Posts: 20
aduyaiii..kalah la pulak.

ngeh ngeh ngehh...

Re: Bola : You'll Never Walk Alone 11 Feb 2012 19:40 #17

  • Nadim
  • OFFLINE
  • Platinum Boarder
  • Posts: 1712
akob73 wrote:
Ad-Dien wrote:
RD73 wrote:
bro Nadim,


Suarez disgrace... tak nak salam Evra.


ya, sikap yang tidak profesional... nampak berdendam pun ada gayanya


Tak per ler tak salam..bukan wajib pong..koh koh koh


Masa 2-0 tertidur la pulak depan TV...ni baru jaga nak tengok Chelsea...dah habis la pulak...kekeke...

a'ah...tak per kot...sebab ,makmum tak wajib salam keretapi...

David De gea pun grip tangan suarez tadi,sampai suarez kena tarik tangan dia...sepatutnya home ground utk ManU kena oblige guest team yg datang...

Mungkin culture ManU macam tu...masuk padang dan sepanjang game suarez kena boo sahaja...dari awal ManU dah very unfriendly...
Last Edit: 11 Feb 2012 19:45 by Nadim.

Re: Bola : You'll Never Walk Alone 11 Feb 2012 23:44 #18

  • akob73
  • OFFLINE
  • Moderator
  • I Love AFN
  • Posts: 205
Nadim wrote:
akob73 wrote:
Ad-Dien wrote:
RD73 wrote:
bro Nadim,


Suarez disgrace... tak nak salam Evra.


ya, sikap yang tidak profesional... nampak berdendam pun ada gayanya


Tak per ler tak salam..bukan wajib pong..koh koh koh


Masa 2-0 tertidur la pulak depan TV...ni baru jaga nak tengok Chelsea...dah habis la pulak...kekeke...

a'ah...tak per kot...sebab ,makmum tak wajib salam keretapi...

David De gea pun grip tangan suarez tadi,sampai suarez kena tarik tangan dia...sepatutnya home ground utk ManU kena oblige guest team yg datang...

Mungkin culture ManU macam tu...masuk padang dan sepanjang game suarez kena boo sahaja...dari awal ManU dah very unfriendly...


Devil mana ada friendly..
Communicate In The Language Of The Common People

Re: Bola : You'll Never Walk Alone 13 Feb 2012 03:16 #19

  • RD73
  • OFFLINE
  • Gold Boarder
  • Small Matter
  • Posts: 182


DETIK memalukan ini menyaksikan Suarez (kiri) tertunduk hampa ketika keluar dari padang manakala pemain yang enggan disalamnya, Evra ceria sahaja meraikan kejayaan menang 2-1.
Simple life.
Last Edit: 13 Feb 2012 03:17 by RD73.

Re: Bola : You'll Never Walk Alone 13 Feb 2012 03:50 #20

  • Ad-Dien
  • OFFLINE
  • Platinum Boarder
  • عقيدة السلف اصحاب الحديث
  • Posts: 653
RD73 wrote:


DETIK memalukan ini menyaksikan Suarez (kiri) tertunduk hampa ketika keluar dari padang manakala pemain yang enggan disalamnya, Evra ceria sahaja meraikan kejayaan menang 2-1.


وَتَعَاوَنُوا عَلَى الْبِرِّ وَالتَّقْوَىٰ ۖ وَلَا تَعَاوَنُوا عَلَى الْإِثْمِ وَالْعُدْوَانِ
(٢ :سورة المائدة)
Dan hendaklah kamu bertolong-tolongan untuk membuat kebajikan dan bertaqwa, dan janganlah kamu bertolong-tolongan pada melakukan dosa (maksiat) dan pencerobohan.(Al-Maidah:2)

حسبي الله ونعم الوكيل

Re: Bola : You'll Never Walk Alone 13 Feb 2012 09:29 #21

  • Nadim
  • OFFLINE
  • Platinum Boarder
  • Posts: 1712
Ad-Dien wrote:
RD73 wrote:


DETIK memalukan ini menyaksikan Suarez (kiri) tertunduk hampa ketika keluar dari padang manakala pemain yang enggan disalamnya, Evra ceria sahaja meraikan kejayaan menang 2-1.




bukan ceria...dia tengah provoke tu...

lepas tu kan ada tunjuk dalam TV dia(evra)kena halau dgn referee,supaya ketepi dan jangan kacau Suarez...

lagi satu tengah game Evra yang Devil ganas tu cuba tackle nak patahkan kaki Suarez,namun dia berlanggar dgn Rio Ferdinand...selamat Suarez...yang benar sentiasa dilindungi...

sebenarnya yang taknak salam tu bukan Suarez tapi evra melambatkan angkat tangan dia...maka suarez terpaksa skip dia kerana nak cepat...De Gea pulak provoke,grip tangan Suarez,dan Rio berpakat tak nak salam pulak...ada pakatan lah tu...

referee yang kat belakang tu halau dia,supaya jauh dari suarez...
Last Edit: 13 Feb 2012 09:31 by Nadim.

Re: Bola : You'll Never Walk Alone 13 Feb 2012 09:36 #22

  • RD73
  • OFFLINE
  • Gold Boarder
  • Small Matter
  • Posts: 182
hehehe... hebatnya terjemahaan taiko tai Nadim... but read this:-

Liverpool ponder Suarez sale...Liverpool are considering offloading £22.8 million striker Luis Suarez after the Uruguayan misled the club over his expected pre-match handshake with Manchester United's Patrice Evra, according to reports in the UK press.

dan... Liverpool issued a series of statements to apologise for the player's actions, with Liverpool's managing director, Ian Ayre, publicly admonishing the player.

He said: "We are extremely disappointed Luis Suarez did not shake hands with Patrice Evra before yesterday's game. The player had told us beforehand that he would, but then chose not to do so."
Simple life.
The following user(s) said Thank You: Nadim

Re: Bola : You'll Never Walk Alone 13 Feb 2012 09:57 #23

  • Nadim
  • OFFLINE
  • Platinum Boarder
  • Posts: 1712
hehe...saya cuma cerita apa yang saya nampak kat tv...

Kat atas tu mungkin berita terbaru kot...tapi rugila jual Suarez...dia sentiasa boleh score gol.

walhal Evra yang kita tengok keanak anakan...

ni comment John Barnes...

www.google.com.my/url?sa=t&rct=j&q=latest%20suarez&source=web&cd=9&ved=0CGIQFjAI&url=http%3A%2F%2Fsoccernet.espn.go.com%2Fnews%2Fstory%2F_%2Fid%2F1021002%2Fjohn-barnes-blames-media-for-latest-luis-suarez-of-liverpool-row&ei=XeM4T9nhFMTMrQepuv3VBQ&usg=AFQjCNGowtfFXzsQwevzwQOMlpIgPnit6A&cad=rja

sepatutnya pemain tak boleh di letakkan didalam situasi yang sangat rumit dan mengaibkan...nanti paper media mesti ambil peluang nak api apikannya...

cuba tengok video ni...Evra tarik kebawah tangan dia lepas salam player depan Suarez,masa tu Suarez dah hulurkan tangan dia...bila tengok Evra rendahkan tangan dia,takkan Suarez kena terhegeh hegeh mintak salam...Video ni laju, kena tengok slow slow...

www.google.com.my/url?url=http://www.youtube.com/watch%3Fv%3DPJwIXER1P7o&rct=j&sa=X&ei=9-Q4T86YF5DOrQfbyPXVBQ&sqi=2&ved=0CEYQuAIwBA&q=suarez+evra&usg=AFQjCNHHAupMwqKH-6zq-80BfzDAXT9dMw&cad=rja

Saya simpati pada Suarez kerana...asyik dia je yang kena...mungkin dia tak fasih cakap omputey kot...pasal tu asyik dia kena mintak maaf jer...

cuba tengok dia cakap omputey...kita pun susah nak faham...jadik macamana dia nak sebut perkataan dengan jelas tentang racist...

www.google.com.my/url?sa=t&rct=j&q=luis%20suarez%20comments%20in%20english&source=web&cd=8&sqi=2&ved=0CEkQtwIwBw&url=http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fwatch%3Fv%3DKPjF5tpw6N0&ei=m_c4T5q7Ic3KrAfe2onWBQ&usg=AFQjCNGl8Bs3JanWDUSsDvU1zVh-4ZUKzQ&cad=rja
Last Edit: 13 Feb 2012 11:52 by Nadim.
The following user(s) said Thank You: akob73

Re: Bola : You'll Never Walk Alone 14 Feb 2012 15:24 #24

  • ahchonx
  • OFFLINE
  • Senior Boarder
  • Posts: 42
Kawan-kawan saya yang fan Liverpool selalu macam-macam alasan kalau Man U menang. Dulu-dulu alasan referee, sekarang ni alasan nak jatuhkan Suarez. Memang susah nak terima kekalahan. Bukan Liverpool je, sapa-sapa pun

Tapi game hari tu memang Man U dominate game macam lawan kelab liga 2 je. Mungkin takut-takut kot Liverpool nak main. Teringat masa Man U tak dapat pegang bola lawan Barca. Koh koh.
The following user(s) said Thank You: kayrollz

Re: Bola : You'll Never Walk Alone 14 Feb 2012 16:08 #25

  • Ad-Dien
  • OFFLINE
  • Platinum Boarder
  • عقيدة السلف اصحاب الحديث
  • Posts: 653
tak mengapa, biar berbeza team, asal sepakat jangan bagi city champion..hehe
وَتَعَاوَنُوا عَلَى الْبِرِّ وَالتَّقْوَىٰ ۖ وَلَا تَعَاوَنُوا عَلَى الْإِثْمِ وَالْعُدْوَانِ
(٢ :سورة المائدة)
Dan hendaklah kamu bertolong-tolongan untuk membuat kebajikan dan bertaqwa, dan janganlah kamu bertolong-tolongan pada melakukan dosa (maksiat) dan pencerobohan.(Al-Maidah:2)

حسبي الله ونعم الوكيل

Re: Bola : You'll Never Walk Alone 15 Feb 2012 01:04 #26

  • kayrollz
  • OFFLINE
  • Moderator
  • Aku iNgiN puLanG
  • Posts: 2029
Nadim wrote:
Ad-Dien wrote:
RD73 wrote:


DETIK memalukan ini menyaksikan Suarez (kiri) tertunduk hampa ketika keluar dari padang manakala pemain yang enggan disalamnya, Evra ceria sahaja meraikan kejayaan menang 2-1.




bukan ceria...dia tengah provoke tu...

lepas tu kan ada tunjuk dalam TV dia(evra)kena halau dgn referee,supaya ketepi dan jangan kacau Suarez...

lagi satu tengah game Evra yang Devil ganas tu cuba tackle nak patahkan kaki Suarez,namun dia berlanggar dgn Rio Ferdinand...selamat Suarez...yang benar sentiasa dilindungi...

sebenarnya yang taknak salam tu bukan Suarez tapi evra melambatkan angkat tangan dia...maka suarez terpaksa skip dia kerana nak cepat...De Gea pulak provoke,grip tangan Suarez,dan Rio berpakat tak nak salam pulak...ada pakatan lah tu...

referee yang kat belakang tu halau dia,supaya jauh dari suarez...


aku kelakar baca komen ni ...


dah macam theory conspiracy punya komen...hahaha

Re: Bola : You'll Never Walk Alone 15 Feb 2012 09:47 #27

  • Seni
  • OFFLINE
  • Banned
  • Posts: 193
Assalamualaikum,

Ada satu ingatan dari agama bahawa siapa yang menyebarkan satu kemaksiatan kepada orang lain lalu orang lain itu menyertai kemaksiatan tersebut maka dosa kemaksiat itu akan dapat juga kepada siapa penyebarnya. Macam konsep MLM gitu....

Islam ini Mudah. Dalam Mukjizat Kitab SUCI Al-Quran banyak diterangkan konsep Pahala dan Dosa. Moga-moga kita mudah mengenal setiap amalan itu baik atau tidak.

oleh yang demikian, saya ingin ber tanya, dapat ganjaran Pahala kah sebagai bantuan supaya sampai ke pintu syurga firdaus dengan lebih cepat dengan menonton sukan yang bermaksiat ini atau menyebarkannya walaupuan ada dedah aurat...percampuran laki dan pompuan....ada tajaan syarikat arak.....dan sebagainya.



ALLAHU A'lam
Insya ALLAH
MAHA SUCI ALLAH
(Al-Quran ini) sebuah Kitab yang Kami turunkan kepadamu (dan umatmu wahai Muhammad), -Kitab yang banyak faedah-faedah dan manfaatnya, untuk mereka memahami dengan teliti kandungan ayat-ayatnya, dan untuk orang-orang yang berakal sempurna beringat mengambil iktibar. - Mukjizat Kitab SUCI Al-Quran Surah Saad ayat ke 29
Last Edit: 15 Feb 2012 09:48 by Seni.

Re: Bola : You'll Never Walk Alone 15 Feb 2012 13:00 #28

  • RD73
  • OFFLINE
  • Gold Boarder
  • Small Matter
  • Posts: 182
Sugi,

nasihat yang bagus... tapi salah tempat..
Simple life.

Re: Bola : You'll Never Walk Alone 15 Feb 2012 15:08 #29

  • Nadim
  • OFFLINE
  • Platinum Boarder
  • Posts: 1712
kayrollz wrote:
Nadim wrote:
Ad-Dien wrote:
RD73 wrote:


DETIK memalukan ini menyaksikan Suarez (kiri) tertunduk hampa ketika keluar dari padang manakala pemain yang enggan disalamnya, Evra ceria sahaja meraikan kejayaan menang 2-1.




bukan ceria...dia tengah provoke tu...

lepas tu kan ada tunjuk dalam TV dia(evra)kena halau dgn referee,supaya ketepi dan jangan kacau Suarez...

lagi satu tengah game Evra yang Devil ganas tu cuba tackle nak patahkan kaki Suarez,namun dia berlanggar dgn Rio Ferdinand...selamat Suarez...yang benar sentiasa dilindungi...

sebenarnya yang taknak salam tu bukan Suarez tapi evra melambatkan angkat tangan dia...maka suarez terpaksa skip dia kerana nak cepat...De Gea pulak provoke,grip tangan Suarez,dan Rio berpakat tak nak salam pulak...ada pakatan lah tu...

referee yang kat belakang tu halau dia,supaya jauh dari suarez...


aku kelakar baca komen ni ...


dah macam theory conspiracy punya komen...hahaha


anda tak pernah main bola ke...
Last Edit: 15 Feb 2012 15:10 by Nadim.

Re: Bola : You'll Never Walk Alone 15 Feb 2012 16:16 #30

  • ahchonx
  • OFFLINE
  • Senior Boarder
  • Posts: 42
Nadim wrote:
kayrollz wrote:
Nadim wrote:
Ad-Dien wrote:
RD73 wrote:


DETIK memalukan ini menyaksikan Suarez (kiri) tertunduk hampa ketika keluar dari padang manakala pemain yang enggan disalamnya, Evra ceria sahaja meraikan kejayaan menang 2-1.




bukan ceria...dia tengah provoke tu...

lepas tu kan ada tunjuk dalam TV dia(evra)kena halau dgn referee,supaya ketepi dan jangan kacau Suarez...

lagi satu tengah game Evra yang Devil ganas tu cuba tackle nak patahkan kaki Suarez,namun dia berlanggar dgn Rio Ferdinand...selamat Suarez...yang benar sentiasa dilindungi...

sebenarnya yang taknak salam tu bukan Suarez tapi evra melambatkan angkat tangan dia...maka suarez terpaksa skip dia kerana nak cepat...De Gea pulak provoke,grip tangan Suarez,dan Rio berpakat tak nak salam pulak...ada pakatan lah tu...

referee yang kat belakang tu halau dia,supaya jauh dari suarez...


aku kelakar baca komen ni ...


dah macam theory conspiracy punya komen...hahaha


anda tak pernah main bola ke...

apa kena mengena main bola dengan teori nadim tu?
  • Page:
  • 1
  • 2
Time to create page: 0.62 seconds
You are here: