AFN V2

Welcome, Guest
Username Password: Remember me

PESTA BUKU ANTARABANGSA KUALA LUMPUR 2014 ~ BOOTH TUMPUAN !
(1 viewing) (1) Guest
  • Page:
  • 1

TOPIC: PESTA BUKU ANTARABANGSA KUALA LUMPUR 2014 ~ BOOTH TUMPUAN !

PESTA BUKU ANTARABANGSA KUALA LUMPUR 2014 ~ BOOTH TUMPUAN ! 25 Apr 2014 09:05 #1

  • Talhah
  • OFFLINE
  • Fresh Boarder
  • Posts: 9
BOOTH TUMPUAN

1- Darul Salam [ L092-L097 ] - Legar Putra
2- Darul Syakir [ L015-L017 ] - Legar Putra
3- Fajar Ulung - Tun Razak Hall 3
4- Tok Kenali - Tun Razak Hall 4
5- Kingdom of Saudi Arabia - Tun Hussein Onn
6- Maghfirah Pustaka - Legar Putra
7- Al-Risalah - Tun Razak Hall 3
8- Dakwah Corner - Tun Razak Hall 3
9- Telaga Biru - Tun Razak Hall 3
10 - Galeri Ilmu Sdn Bhd - Tun Hussein Onn
11- Kedai Buku Banggol - Mawar Room
12- Jahabersa - Tun Razak Hall 3
13- Dewan Bahasa dan Pustaka - Tun Razak Hall 3
14- Karangkraf - Tun Dr Ismail
15 - Saba Islamic Media - Tun Razak Hall 3

Re: PESTA BUKU ANTARABANGSA KUALA LUMPUR 2014 ~ BOOTH TUMPUAN ! 25 Apr 2014 09:06 #2

  • Talhah
  • OFFLINE
  • Fresh Boarder
  • Posts: 9
Buku apa yang kalian beli?

Re: PESTA BUKU ANTARABANGSA KUALA LUMPUR 2014 ~ BOOTH TUMPUAN ! 26 Apr 2014 13:37 #3

  • nurudin
  • OFFLINE
  • Senior Boarder
  • Posts: 44
tak sempat nak pergi lagi...

P/s : Lama Talhah tidak muncul. Al-Fikrah makin suram moga kehadiran akhi Talhah menambah keserian AFN.

Re: PESTA BUKU ANTARABANGSA KUALA LUMPUR 2014 ~ BOOTH TUMPUAN ! 27 Apr 2014 05:59 #4

  • Talhah
  • OFFLINE
  • Fresh Boarder
  • Posts: 9
ada yang membeli Sunan Abu Dawud edisi satu jilid tahqiq Syeikh Adil Mursyid di PBAKL 2014. Syeikh Adil Mursyid adalah anak murid utama Syeikh Syua'ib Al Arna'uth hafizahullah..

Re: PESTA BUKU ANTARABANGSA KUALA LUMPUR 2014 ~ BOOTH TUMPUAN ! 27 Apr 2014 14:34 #5

  • nurudin
  • OFFLINE
  • Senior Boarder
  • Posts: 44
ada perbezaan ketara ke dengan tahqiq Syaikh Al-Arnauth ke atas sunan abu daud?

Re: PESTA BUKU ANTARABANGSA KUALA LUMPUR 2014 ~ BOOTH TUMPUAN ! 28 Apr 2014 18:12 #6

  • Nadim
  • OFFLINE
  • Platinum Boarder
  • Posts: 1712
Saya pergi kemarin...Ahad malam Ithnin...org tak ramai masa tu...dah lewat masa nak balik pun...

Masa saya tanya kemarin contoh Tafsir Ibnu Katsir(saya dah beli lama dah) harga RM900 tapi belum diskaun lagi penjual tu cakap...masa saya beli dulu RM500 dekat Pustaka Mukmin...

Saya cuba cari Kitab terjemahan Ar-Risalah Imam Syafiee(Ushul Fiqh)...banyak kedai cakap tak ada...

Saya jugak tanya pasal Ensaiklopedia Hadith,ada jual berasingan tak...tapi tak jumpa kedai yg jual asing asing...kat Pustaka Mukmin depan sogo ada jual asing...

Last balik tangan kosong...

Re: PESTA BUKU ANTARABANGSA KUALA LUMPUR 2014 ~ BOOTH TUMPUAN ! 28 Apr 2014 18:15 #7

  • Nadim
  • OFFLINE
  • Platinum Boarder
  • Posts: 1712
Talhah wrote:
ada yang membeli Sunan Abu Dawud edisi satu jilid tahqiq Syeikh Adil Mursyid di PBAKL 2014. Syeikh Adil Mursyid adalah anak murid utama Syeikh Syua'ib Al Arna'uth hafizahullah..


Salam Tuan...kitab ni apa kelebihannya dan boleh Tuan huraikan keistimewaan kitab ni...

Re: PESTA BUKU ANTARABANGSA KUALA LUMPUR 2014 ~ BOOTH TUMPUAN ! 02 May 2016 17:08 #8

  • Nadim
  • OFFLINE
  • Platinum Boarder
  • Posts: 1712
KLIBF dah kembali...

KLIBF 2016 kali ni lagi meriah,MAEPS,UPM,Serdang...luas,banyak makan yg sedap,belakang dewan B tu ada mee soup,laksa,pasta,A&W,ayam gunting,jus buah mangga,teh tarik,kopi...perghhh...dekat foodhall lagila banyak...perghhh...

Semalam beli syarah Riyadus Salihin 50% diskaun,semalamnya beli Ensaiklopedia Hadith RM900...untung sebab harga sebenar RM2100...

KLIBF 2016...

kualalumpurbookfair.my/
Last Edit: 02 May 2016 17:09 by Nadim.
  • Page:
  • 1
Time to create page: 0.20 seconds
You are here: